Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του Γυμνασίου Καρέα σας προσκαλεί στο Εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα:



 

«Χαρισματικά παιδιά-αναγνώριση, διαχείριση από γονείς και εκπαιδευτικούς»


·        Tί είναι νοημοσύνη;

·        Χαρισματικότητα δεν είναι μόνο το υψηλό IQ

·        Χαρισματικότητα δεν είναι απαραίτητα η υψηλή βαθμολογία…

·        Χαρισματικά παιδιά, χαρισματικοί ενήλικες και υπερήλικες αργότερα…

·        Χαρακτηριστικά, μύθοι, αλήθειες και αντιμετώπιση.



Εισηγητής
ΔΑΝΑΗ ΔΕΛΗΓΕΩΡΓΗ, MA
Gifted Education and Support Emotional Needs
NorthEastern Illinois University
       Ψυχοπαιδαγωγός Κοινωνικής & Συναισθηματικής Ανάπτυξης
        Eπιστημονικά Υπεύθυνη Χαρισματικότητας Eλληνικής MEΝSA

Γυμνάσιο Καρέα στις 18/4/2016, ημέρα Δευτέρα και ώρα 18.00μμ



Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα:
Εισηγητής ΔΑΝΑΗ ΔΕΛΗΓΕΩΡΓΗ




Απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας με κατεύθυνση Ψυχολογίας. του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Northeastern Illinois University στο Σικάγο των Ηνωμένων Πολιτειών πάνω στην εκπαίδευση και τις κοινωνικοσυναισθηματικές ανάγκες των χαρισματικών και ταλαντούχων παιδιών. Από το 2012 έως και σήμερα είναι η συντάκτρια του Conceptual Foundation, του ενημερωτικού δελτίου (newsletter) της Αμερικάνικης Εθνικής Ένωσης για τα Χαρισματικά Παιδιά (National Association for the Gifted Children - NAGC). Το 2013 έλαβε την εκπαίδευσή της και πιστοποίηση ως σύμβουλος/συντονίστρια ομάδων γονέων χαρισματικών και ταλαντούχων ατόμων κατά τη διάρκεια του 16ου Ετήσιου Συνεδρίου πάνω στην εκπαίδευση χαρισματικών και ταλαντούχων ατόμων (New England) του οργανισμού SENG (Social and Emotional Needs of the Gifted). Από το 2015 ξεκίνησε τη συνεργασία της με την Ελληνική MENSA. Ανέλαβε τη δημιουργία και λειτουργία του προγράμματος Κοινωνικής και Συναισθηματικής Εκπαίδευσης (Social and Emotional Learning – SEL). Ως ψυχοπαιδαγωγός κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης δουλεύει σε συνεργασία με το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό, με σκοπό οι χαρισματικοί μαθητές με ασύγχρονη ανάπτυξη να αποκτήσουν θετικές κοινωνικές αλληλεπιδράσεις, αυτενέργεια κι έτσι να αριστεύσουν και να πετύχουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: